20/3-08

har precis spelat " BUZZ" på ps2 med elin mickis ricky.
har hänt en del sen sist därför jag inte har skrivit på några dagar.
mickis och jimmy kom för 2 dagar sen eller nått. 6 på morronen.
mickis ringde mig 2 på natten och va helt panikslagen. dom hade legat och sovit och helt plötsligt krossades alla fönster-ruter med 6 stenar som kom flygandes på dom. sen hade dom skrivit - jimmy . . .  . Nazist svin.
polisen kom och sen så va det drag där ett tag. så mickis vill inte åka tillbaka hem till jimmy.
så bråket mellan mig och mickis är som om ingenting har hänt.

Grattis till min sandra som fyllde 22 igår <3

svar på monkans kommentar : - jo men den 4:e blir jätte bra. jag och nikita ser fram emot att få träffa er igen =)


Lilla syster
image85


Nikita. jimmy
image86

är ute. jimmy nikita
image87

Kommentarer
Postat av: Monkan igen

Jättebra!!! Ser fram emot det, vi får höras närmare om tid och så, så kommer jag och LOK och möter er.

Kramar till er och glad påsk föresten!!!

2008-03-20 @ 12:38:06
Postat av: Sandra

Tack lilla hjärtat =)
Skönt att se att allt e bra mellan dig och Micki igen =)
Älskar dig gumman

2008-03-21 @ 15:19:33
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Fröken Flångberg

Du har kvar dom snygga gardinerna i vardagsrummet ser jag,byt aldrig ut dom !!!

2008-03-21 @ 18:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0