15/3-08

gör inte ett skit just nu förutom att sitta här.
har precis spelat lite kort med ricky älsklingen.
vi har oxå kollat på film nu i kväll - Förtrollad - hyfsat bra film. till de åt vi lite chips och dip, drack cola.
tidigare idag va vi i nynäs och gick på en promis.
idag fick jag sovmorgon till 14.00. hela veckan har varit fullbokad. läkare, soc. BM. kalas.
så fick sova ut idag. skönt.

sitter nu och prata med sara. Rosborg på msn om folk som har dragit sig sen jag vart gravid och inte har frågat mig 1 ända gång hur jag mår. en del av dom va riktigt nära vänner. som bara slutade höra av sig. men jag tar de. för det är nu jag vet vilka som är ens äkta vänner. vet inte om jag har sagt de förrut. men dom som inte funnits här nu. kan oxå dra åt helvete när lucas är född. visst jag kommer vara jätte stolt och vill visa hela världen min son. men fan inte dom som inte har bryt sig ett skit innan.

S r a - " Dom hetsar sina kossor i förorten " säger:

Även om vi träffas sällan så finns jag här!  jag kommer finnas kvar!


nej nu ska jag kolla lite på  - andra avenyn innan jag går och sover.
men go natt på er.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej, jag vet inte om du minns mig, jojjjo från familjeliv.
De låter inge kul att dina vänner har dragit sig ifrån dig, men det är som du säger.. nu vet du vilka som är dina äkta vänner. Hoppas allt är bra med dig!

2008-03-15 @ 18:29:50
URL: http://Jojoh.blogg.se
Postat av: Monica

Lilla vän, jag vet hur det är, bara för att man är gravid är man inte pestsmittad. Dom som inte kan ta det kan fara åt helvete som sagt. Vad sägs om 4/4 istället för 26:e? Ha en fortsatt skön helg.

Kramisar

2008-03-15 @ 19:20:02
Postat av: Eliphas Levi

Skönt att du fick sova ut till 14.00,du som brukar va uppe redan vid 12-tiden hahaha !!!!

2008-03-17 @ 18:30:16
Postat av: pappa

Hej gumman! Upp med morrhåren, vem behöver såna när man ska bilda familj. Du kommer inte ha tid för dom iallafall. Lägg energi på dom som bryr sig istället. puss o kram/ your "biker" Dady

2008-03-18 @ 18:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0