13/3-08

gick upp 11.00 för att ta bussen 11.42 till nynäs.
allt gick jätte bra hos BM. vikt. 78.8 blodvärde 122. blodsocker 5.6 blodtryck , 134/77
hjärtslagen låg på 138. lilla lucas låg och sov när vi va där.  anna-lena sa - magen kunde inte ha växt bättre. blir så glad att allt ser så bra ut. och att både jag och lucas mår bra.
men nu på kvällen så har jag fruktansvärda  förvärkar som går till ryggen. så man känner sig lite obekväm. men hade tänkt att lägga mig i ett bubbelbad efter de här.
jag kom hem ungefär vid 14.00 sen åkte vi igen kl 16.08 till sandhamn. gratta casandra. käka pastasallad. tårta. kakor. massa gott. så nu kom vi precis hem. är jätte trött och att jag har så ont.
nu har jag oxå fått 3 nya tider till lillemor på aurora. (södertälje)  så jäkla typsikt att jag fick en tid den 26:e. eftersom att jag missade den andra tiden den 5:e så kunde hon inte tidigare än nu den 26:e. hon tycker att vi inte har så mycke tid på oss. så fick tätta tider. 26:e - 2/4 - 15/4.
vilket betyder att jag måste ställa in dagen med Monkan =(

image83


från BB. hur mycke jag vägde och hur lång jag var.
image84

Kommentarer
Postat av: Monick

Vad toppen att det ser bra ut med alla värden och lillen därinne, det är viktigt att du går till aurora så vi får helt enkelt boka en annan tid för en dejt, vad sägs om 4/4 en fredag???

Kramis

2008-03-13 @ 21:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0