upptadering!!

så är det som vanligt med den där bruden.
jag tänker inte låta ricky gör allting själv. så när vi var på BB innan vi åkte hem så ringde ricky till elin och frågade om hon kunde göra oss en tjänst  att hjälpa till med hemmet och så. eftersom att jag inte kan göra nått. så att ricky inte behöver göra allt själv. visst säger hon då.
nu på dom här 4 dagarna vi har varit hemma så har hon varit här 2 gånger och tagit disken.
när vi kom hem. låg det saker på golvet. våra täcken var ner mensade från nikita. hon hade glömt ställa in smör och ost. i badrummet låg det fullt med kläder på golvet och handduckar. osv. osv. TACK för hjälpen. det ville man ju komma hem till. aja så idag så skickade ricky sms till henne - när hade du tänkte att komma?
då skriver hon - jag vet inte ni klarar er ju själva. men kan komma förrbi i morron.
då skrev ricky - therese kan ju knappt röra sig. jag gör allt här och jag kan inte ta allt själv. jag behöver hjälp. jag orkar inte vara uppe 24 timmar om dygnet och sen ta lucas. sen nikita.
då skriver idioten - sov när lucas sover. jag har oxå ett liv kan inte vara hos er hela tiden jag börjar jobba snart måste ha lite fritid jag kan komma nåndag men jag är ingen jävla piga.

så tack för hjälpen.

Kommentarer
Postat av: Fru Flångberg

Suck...helt jävla bedrövligt.Trist att höra.

2008-06-02 @ 19:55:49
Postat av: Thea

shiet!

2008-06-02 @ 23:44:17
Postat av: ' CAROLIN

jätte tråkigt verkligen :/ jag kan vara er piga :D haha jag städar så mkt överallt ändå ^^ får komma förbi nån dag du orkar o se babyboy :))

2008-06-03 @ 09:49:54
URL: http://leobus.blogg.se
Postat av: Monica

Hmmmm... dagens ungdomar... näe men det är jävligt synd med tanke på hur ni öppnat armarna och pluskan.

2008-06-03 @ 14:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0