3/6-08

var uppe ganska tidigt. matade lucas vid 9. satt igång tvättmaskinen. plockade lite. ville inte väcka ricky, han fick sova tills han vakna. kl 11. kom monica och hälsa på. =) lucas fick såå fina kläder. hon hade med sig en pressent från agneta och oscar =) tack så mycke. jätte fina.
vi kollade på korten från förlossningen/ BB. hon åkte sen igen vid 13.
efter de så försökte jag ta disken. attans vad det slog tillbaka. var tvungen att gå och lägga mig. som tur var vaknade ricky och han tog lucas. men lucas sov då. sen nu vaknade lucas och jag 16.30. ricky har varit nere på ica och köpt lite glass till mig. nu håller han på med maten. färskpotatis och ungsfalukorv. idag låssnade navelsträngen =) och igår blev han 1 vecka gammal. på månad ska vi till BVC.

vårat fina familjerum på BB
image170

på BB. jag och lilla lucas
image171

lilla familjen
image172

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig kväll! :)

2008-06-03 @ 17:40:51
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Monica

Tack för idag, vilken fin liten pojke ni har fått, han var helt underbar. Loke var väldigt intresserad av mig kan jag ju säga när jag kom hem. :) Sköt om er lilla familjen sålänge så hörs vi, och en stor kram till Nikita skruttfia också från oss.

Många kramar

2008-06-03 @ 17:50:14
Postat av: Lisa

Åh, man får verkligen gratulera :)

mycket fin blogg du har!

2008-06-03 @ 18:00:43
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0