27/6-08

det är helt underbart att man får på sig sina gammal kläder igen. har ju fan inte använt mina jeans på 10 månader. =)
så nu kan man känna sig fräsch igen.
idag åkte vi till nynäs med sussie ( rickys mamma)  och stor handla och ricky kollade synen. det gick lite halv taskigt. men det är ingen fara. sen har vi bara tagit det lungt. jag har mått illa och haft ont i magen nu på kvällen. så ska vila lite.
går ju ganska bra filmer på tv ikväll =P
(Fru flångberg) alltså Håkan. kommer nog på besök i morron om det ska regna. annars vill han inte slösa sin dyrbara tid här i ösmo. hahaha . jävla håkan.
ne men om det är fint väder har han ju en massa att göra med sitt hus. så det får gärna regna så han kan ta lite " semester"

mitt nya linne jag köpte igår


Kommentarer
Postat av: Fru Flångberg

Fattar att Ricky har nåt fel på synen när han kan se nåt hos dej.Om han får på sej glasögon o ser dej kommer han att skrika så det hörs till Åmål...hahaha

2008-06-27 @ 20:16:21
Postat av: Fru Flånberg

Snyggt linne förresten,ser ut att komma från PRISKROSSEN,denna underbara butik in the city of Ösmo...

2008-06-27 @ 21:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0