25/6-08

gick upp halv 8. gav lillkorven mat =)
bytte blöja. kläde på han. gjorde mig i ordning och sen gick han och jag på en lite promenad. så ricky fick sova ifred.
så nu sover dom båda =).
så passade på att sätta mig vid datan och fixa lite. framkallade 300 kort förra veckan. nu måste jag framkalla dom 200 nya jag har tagit på 1 vecka =) älskar att fota. speciellt på min lillkorv =) hihi. så sööt.
idag blire nog freja för oss. planka. mmm. ricky har längtat så länge på de nu.
igår va nikitas moffa här och hämta henne  =) hon vart såå glad. hon ska vara där tills i morron.







Kommentarer
Postat av: Mickis

Hihi, snutten <3

2008-06-25 @ 11:31:59
Postat av: Thea

haha! vilka härliga miner han gör :D så söt !!

2008-06-26 @ 13:51:54
URL: http://prinzezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0