23/6-08

kom hem från BVC för ett tag sen. lillkorven har gått upp till 4440g 
haha lillkorven som mickis säger. så sött. =)
alltså går han upp 400g i veckan. han följer sin kurva som han ska.
igår fick jag ett anfall igen. usch. ricky satt med mig i 20 minuter på golvet. och försökte lugna ner mig. men
faaaaaaan va ont det gör.  tog upp de på bvc idag. måste sluta amma för att kunna ta dom medeciner jag behöver.
för lucas mår ju hur bra som helst. fattas bara att jag ska göra det oxå. hade inte kunnat amma så länge till ändå
eftersom att jag inte få ut så mycke bröstmjölk.
tog i alla fall min första setralin tablett idag. på 9 månader.

far och son. <3 mina älsklingar







mitt snitt

Kommentarer
Postat av: Naliie

gud vad söta! Far och Son

2008-06-26 @ 14:28:32
URL: http://naliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0