19/6-08

har varit i nynäs i stort sätt hela dan.
hade lite saker att göra innan jag skulle till min läkare.
var inne på apoteket för att se om jag hittade nått till min mage. men nej. självklart inte. eftersom att jag ammar så fanns de inget förutom samarin. ja ja, får klara mig på det ett tag till da.
tycker bara att det är så jävla konstigt. jag får inte ta receptfri medecin. men jag får ta medecin som är receptbelagt.
som idag så gav min läkare mig setralin. som jag ska börja med nu igen. det får jag äta.  konstigt det där.
ricky håller just nu på med maten. haha han är ju så söt. han kan inte vänta till i morron. så han håller på och steker köttbullar och prinskorv. kokar färskpotatis. ägg med rom och gräddfil. sill. gräslök. Mm..
så har vi godis och chips och cola hade tänkt att ha lite myskväll och kolla om one tree hill =) som jag har tvingat han till att se på med mig. hihi. jag har ju sett klart alla 5 sängoner. i mitt nästa liv ska jag leva som dom ;)

min bebis <3



Kommentarer
Postat av: Fru Flångberg

Du kan ju alltid glädja dej åt att Sverige har spelat så bra fotboll i EM...

2008-06-19 @ 23:09:38
Postat av: Herr Flångberg

Hoppas du bjöd Lucas på chips o cola..dax att han får börja vänja sej vid vad som gäller på helgerna..vänta några veckor till med starkölen.

2008-06-20 @ 19:41:16
Postat av: Mickis

hahaha, fyfan håkan ! :D

2008-06-24 @ 13:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0