18/6-08

gick upp vid halv 10 i morse. hoppade in i dushen. medans ricky och lucas fortfarande låg och sov.
gjorde mig i ordning. sen vid halv 12. kläde jag på lucas och packade ner allt som behövdes. sen tog lucas och jag bussen till västerhaninge till monica. hon möte oss vid bussen med felix och loke, tyvärr så hade jag inte med mig Nikita. men det får bli till nästa gång. så ricky va hemma med nikita. var nog ganska skönt för han att få vara ensam en stund, första gången sen lilla lucas kom till världen. snart blir det en tjejkväll för mig och monica så då får ricky vara ensam med lucas..=)
vi hade de jätte trevligt hos monica. lucas var så snäll. men det är han i vanliga fall oxå.

Hos Monica


monica och lucas så söta




Kommentarer
Postat av: Monica

Oj vilken stolt tant Monica :)

Tack för en trevlig dag. Vi ses snart igen, och som vi sa, favorit i repris senare i sommar, tjejkväll!!!



Kramis

2008-06-18 @ 22:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0