14/6-08

igår åkte vi till farfar och ami ( farfars fru) jätte mysigt. men det vart jobbigt efter ett tag. så vi åkte
orkar inte gå in på detaljer. men jag brast ut i gråt och fick panik. försökte prata med mickis i telefon men det vart jobbigt det med. pappa ringde. men ricky prata, ricky satt och krama mig och sa att jag är en underbar mamma.
messade monica medan vi väntade på bussen hem. eftersom att hon bor alldesles i närheten. men dom var inte hemma. på torsdag ska jag träffa min läkare. han såg oss i centrum för nån dag sen. och när jag pratade med han i telefon sa han - ja jag såg att du överlevde. hehe.
om det är någon så vet ju han hur jävla förlossningsrädd jag var. jo visst överlevde jag men i vilket skick kom man hem i då?
alla har varit så jävla underbara. men dom som man har räcknat med och svikit en kan fortfarande dra åt helvete..



ricky hos farfar


ami och lucas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0