12/6-08

igår var det en speciell dag. för 5 år sen så insåg jag och ricky att det ska bara vara vi 2.
så grattis älskling på 5 årsdagen <3.
tyvärr så kunde vi inte göra så mycke. med tanke på hur allt ser ut just nu. men jag  bakade tårta =) och vi åt gott.
och jag fick jätte fina blommor av min älskling.
kom nyss hem från nynäs. vi har varit och skrivit på gemensamvårdnad. och faderskaps bekräftelse.
sen träffa vi pappa en snabbis. och i morron blir det att vi åker till VH. farfar fyller år. så vi ska gratta han.


Kommentarer
Postat av: Naliie

Man blir så glad när man ser er den lilla familjen :) Hoppas att allt är bra= <3

2008-06-17 @ 21:21:46
URL: http://naliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0