10/6-08

kom precis hem från ica. shit va det blåser ute. ne det gillar vi inte.
danne ska komma förbi en stund, och jag ska väl hoppa in i dushen snart. passa på medans lucas sover.
igår va vi ju på BVC.
åh vad alla vill titta och tycker han är så fin =) jätte kul.
han är en stor kille nu på bara 2 veckor. när lucas föddes så vägde han ju 3565. sen när vi skulle hem från BB vägde han 3315. sen när han var 1 vecka gammal vägde han 3570. sen igår nu vägde han 3770.
han växer och väger så fint sa dom.  ska dit igen nästa måndag.
och jag blir väl bättre för varje dag. det har börjat rinna sårvätska från snittet. men det är ingen fara så länge det inte luktar illa och blir kladdigt. och inge feber. men anstränger jag mig för mycke så får jag ont och blir jätte fort trött.
har gått ner 15kg nu sen han föddes.






Kommentarer
Postat av: Jeanette

så himla söt<3



jag måste komma upp till er nu på lovet o träffa lucas o alla andra:)



puss o kram

2008-06-10 @ 17:32:34
Postat av: Thea

ni e så fina!!! :D

2008-06-11 @ 13:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0