8/7-08

idag lät vi pappa ricky få ta sovmorgon. jag och lucas drog till nynäs vid 12. och möte mickis. drog till kvantum. sen till henne och jimmy. köpte smörgåstårta och vattenmelon. det blev min lunch . mmummss.
sen drog vi hem vid halv 4. käka middag. sen hoppade jag och lucas i badet. första gången vi badar tillsammans. och första gången jag badar på 6 veckor . puuh va skönt att bada igen.
lucas verkligen älskar att bada. så fort han kommer upp början han skrika. och bli alldeles lugn av att bada.
min lillkorv. mammas älskling. så go.
bjuder på lite bilder.

vad gör mamma?


Moster och lucas <3


jag och lucas badar

Kommentarer
Postat av: Moster

Han är så himla söt ! <3

2008-07-08 @ 18:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0