28/7-08

hej svejs.
inge vidare idag. vakna kl 7 av magsmärta i maggropen. som jag tidigare har trott e magkatarranfall. men symtomen är tydligare på gallsten. spydde som en gris i köket där jag låg på golvet. ricky åter igen ringde 112. för den här gången var det betydligt mycke värre. men idioten i växlen sa - om hon kan andas är det inte livshotande. så vi fick inte en ambulans.
hmm så trygg man känner sig,
så ricky tog lucas i morse. så jag fick sova. fast han hade tagit lucas ii natt.
tack älskling <3

aja igår i alla fall kom min lillebror alex hit och hälsa på. guuuud som jag har saknat han. va 11 månader sen jag träffa han sist.
det var i samband med att pappa mickis jag danne ricky va i örebro då jag fick veta att jag var gravid =)
eftersom att alex har flyttat till karlskoga.
sen åkte mickis jimmy jag till länna och handla. jag köpte delvis en ram 40x50. till planchen på lucas.
sen lite mer mat =) nu faan har vi mat för 2 månader. har fyllt båda fryserna fulla med bara mat.
ne 1 packet med isglass oxå. =P

väntar på att klockan ska bli 23. för då börjar sex and the city. gaaaah har blivit helt besatt av de. så jävla bra
vill ha boxen =( 

lucas får en puss av mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0