25/7-08

igår vid 14.00 åkte jag ricky lucas mickis och jimmy till muskö för att bada. då frågade vi rickys mamma och syskon om dom ville med. aa. så vi åkte till dom först och va där ett tag och fika. sen drog vi alla och bada. alla bada utom mickis och sussie :D jätte skönt va de. lucas sov medans vi bada. sen åkte vi tillbaka hem till rickys mamma.
vi satt barnvakt till rickys småsyskon medans rickys mamma och magnus åkte till nynäs för att handla. när dom kom tillbaka så grillade vi kött. såååå gooott. sen fråga sussie om jag och ricky ville sova kvar. så det gjorde vi. men jag och sussie åkte hem till oss i ösmo på kvällen för att hämta nikita.
sen idag har vi suttit på altan och solat för de mesta. man döööör ju av värmen =/ pelle ( rickys pappa) kom och hämtade oss vid 16.00 sen har vi varit på ica och handlat sen nu har vi precis käkat tacos. =) hade tänkte att ta med lucas på ett bad i badkaret nu.
hajdå hajdå.

min gullunge


När vi grillar =)


badar. men vettefan vad ricky gör där bak


magnus. ricky. jimmy


jimmy mickis o lilla lucas.


ricky o jag.


Kommentarer
Postat av: Fru Flångberg

E d nån som har slängt upp en röd säck med potatis i stutsmattan???...nej fan d e ju du,hur kunde jag se så fel.

2008-07-27 @ 09:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0