23/7-08

vaknade första gången vid 6 kunde inte somna om. låg vaken tills lucas skulle vakna och vilja äta. vid 7. satte mej med honom i soffan och kollade på one tree hill. sista avsnittet av säsong 5. sen somnade vi igen vid 9.
farmor ringde sen och väkte mig vid halv 11 och sa att hon snart var i VH. gick upp och gjorde mig i ordning, sen tog jag och lucas bussen till pappa. ricky fick vara hemma och sova. danne åkte till stan samtidigt som jag åkte.
så idag var det första gången farmor fick träffa lilla lucas =) hon tycker att är så underbar.  och pappa sa häromdan att jag är en underbar mamma till lucas. och farmor sa att hon ser verkligen att jag är öm och kärleksfull mot lucas och att vi har ett fint band ihop. jätte kul att höra. för jag verkligen älskar min son. han är mitt liv, mitt allt.

sen åkte jag och mickis hem till oss. sen kom jimmy och hämtade henne efter jobbet.
sen har de inte hänt så mycke mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0