20/7-08

ännu fler le bilder.  =) min prins.
börjar kanske bli lite tjatigt för er. men jag får aldrig nog av att titta på han.
igår hände inte så mycke. jag och ricky satt och kolla på ( what happens in vegas ) hahaha klokren film. satt och käka ostbågar och chocklad.  lucas fick mat 20.30 och sen ville han inte ha mat förren 04.30 =O va händer?
han har börjat med de nu. att det kan ta mellan 4-6 timmar innan han vill äta igen. men då vill han ha mer än 120 ml. så vi ger han 180ml men då e han nöjd sen.

idag kommer mickis o jimmy förbi.så jag ska baka äppelpaj =)
hejsvejs

mammas bebis =)



Kommentarer
Postat av: Fru Flångberg

Han e jättegullig!!!!

2008-07-20 @ 22:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0