17/7-08

idag har det varit en jobbig dag.
mickis ringde panikslagen och sa att - - - - - hade åkt ambulans till sös. så jimmy var på väg hem från jobbet för att hämta upp oss. kl va ca 9. när vi kom in till sös låg hon där med dropp och och grejer. =/ vi möte upp pelle på skogskyrkogården ( rickys pappa) vi skulle hämta pengar. vi käka på donken. sen till högdalencentrum. mickis skulle hämta ut sin mobil. sen tillbaka till sös. sen hem. varit en lång dag. så fort vi kom hem somna vi alla. lucas ricky jag.

så nu sitter jag och ricky och käkar sallad ch dricker cola. sen blire lite gott gott till filmen. =P

i morron ska vi på 2 månaders kontroll för lillkorven =)


skogskyrkogården. när vi väntade på pelle. Moster mickis och jag.  lillkorven


moster lucas jag ricky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0