Uppdate. . 16/1

Kom hem ungefär vid 17.00 ställde mig och laga mat sen har jag bara legat och kollat på One Tree Hill
asså jag bara säger det. ÄLSKAR den serien. har säsong 1-2-3-4 på dvd.
jag och elin kollade klart alla 3 säsonger på bara 1 vecka, nu har äntligen 4 kommit. självklart hade jag bokat den..
På måndag åker jag och min socialsekreterare till vårbygård. jag ska skriva kontrakt på lägenheten vi ska flytta till.
min socialsek. .  följer bara med som stöd eftersom att jag har svårt att åka komunalt ensam


jag har inte alla svar . MEN. det har inte du heller. så sluta se ner på mig när jag vet vad jag säger. sluta säg hur jag mår. när jag vet vad jag känner. det var inte så här jag trodde det skulle bli. men det får gå..  för det är mitt liv.
jag ska springa genom eld, jag ska vandra på glas. jag kommer krypa tusen mil. för ett bättre liv.

vissa är kvar där dom stått. men jag går bara vidare mot ett bättre liv!!!
vart går du???


Kommentarer
Postat av: håkan

har du verkligen råd att köpa one tree hill 4,du e ju fattigare än en kyrkråtta

2008-01-16 @ 22:16:29
Postat av: håkan

vårby gård e ett väldigt fint o trevligt område,som djursholm ungefär haha

2008-01-16 @ 22:20:53
Postat av: håkan

kommunalt stavas med två m bara så du vet dett kann varra svårrt medd svennska iibbbllllaaannndddddd.

2008-01-16 @ 22:25:09
Postat av: CAROLIN

och vem fan är håkan liksom?

2008-01-17 @ 12:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0