28/1-08

idag vart det sovmorgon. vi gick upp 12.30. sen när jag hade gjort mig i ordning så ringde jag thea,
vi gick ut en promenad med hundarna. jätte fint väder det var idag. verkligen vårväder.
sen tog vi det bara ungt. käka middag. sen ringde monica vi pratade ett tag. sen fick vi nyckeln till nya lägenheten. vart överlycklig över att vi inte behövde vänta til fredag. sen vart det full rulle vi började ta dit en massa saker som man kan bära. jag är hel nöjd med lägenheten. verkligen. om man då har bott i en 1:a i 2 år så är en 3:a verkligen en stor skillnad.
nu på fredag kommer det att ta ca 2-4 veckor innan vi får telefonen och internet inkopplat till nya L. skit jobbigt.
men samtidigt kommer jag ha så mycke att göra att dagarna går fortare. På Torsdag ska jag till anna-lena. träffar henne 1 gång varannan vecka. allt har gått jätte bra hittils.
men gud vilken vilde jag har där inne =) otroligt. och sparkarna har blivit hårdare. men fortfarande lika mys.
hur kommer det sig att alla förlossningar jag ser så skriker alla?? =/  det måste faan vara överdrivet om man har bedövning och skit. eller?

ne gott folk nu ska jag och min älskling käka köttbullmacka med rödbetsallad och rostadlök. med sallad och gurka . chips och dip. Mmmm .

AA JUSTE iih. nu har jag fixat One tree Hill säsong 5 :O

Lite bilder


Thea och Nikita på Promenaden idag
image31

Raija på Promenaden

image32


Nikita på Promenaden
image29

Vårat nya Kök
image33

Vardagsrummet.

image34

Kommentarer
Postat av: thea

jävla fin bild på mig ;)

2008-01-28 @ 11:30:44
Postat av: Herr Flångberg

Grattis till nya lyan,har ett sängbord över som du kanske vill ha.Köpte ett nytt idag,på MIO.

2008-01-28 @ 19:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0