23/1-08

Hallå.
idag sov jag till kl 15.30 skit jobbigt men skönt. hatar att sova så länge. men de va nog för att ricky inte va hemma. han va ju i skolan. men kom hem 15.30. sen va jag vaken ett tag och somna om. vakna igen 19.00. sen nu hela kvällen har jag packat och städata. ser ut som faan här asså. men tillhör ju flytten.
så i morron måste jag ringa telia och flytta bredbandet. och telefonen.
ringde el:en igår och sa att jag ville säga upp abonomanget. får väl hem papprena om de i morron.
så är det lite saker jag måste göra i nynäs i morron oxå.
skit tråkigt nu när man inte kan kolla mer på One tree hill. har redan sett om allting igen. aa innan jag kollade på säsong 4. funderar på att se alla säsonger av OC. har inte följt de på samma sätt. men visst har man sett en del.
jag vill ha Dawssons Creek på box. den finns men inte på svensk text..

haha faan va kul. nu mendans jag skrev så sparkade ( lucas) så ricky fick känna. det va första gången ricky kände sparkarna. =) så mys.
alltid när jag sitter eller ligger blir det ett jäkla liv där inne. men då måste jag sitta ett tag oxå.

nu börjar danne bli otålig. nu vill han komma och lana igen.  shit sista han va här lana dom i 7 veckor i rad.
ja våran lilla danne bor ju typ här. han åker hem 1 vecka och stannar här i flera jävla månader. så nu har ricky och danne bestämt att till nästa helg när vi flyttar ska danne komma och invigningslana hos oss. men jag måste ju säga att vi har för jävla roligt tillsammans asså.  han vill ha rollen som gudfar =) eller vad man säger

Min Älskling

image25

Danne och Älskling

image26

Danne och Ricky
image27

jag
image28

Kommentarer
Postat av: Otto Flångberg

d beror inte på flytten att d ser ut som fan hos er för d gör d alltid,kom med nåt nytt.Nu måste du börja sova lite längre på dagarna haha.Kommer o hälsar på er på lördag om d e ok.Hinner inte imorgon.Köp hem gott kaffe annars inga stålar!!!

2008-01-24 @ 18:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0