15/1-08

Ricky missade skolan i morse. för vi vaknade inte förren 10.00.  men men det är ju 1 dag i morgon oxå.
idag ska vi kolla på en lägenheten. här i området. fast en större 79 Kvm.
Mickis (syster) hade fått papper hem från tingsrätten idag. säger bara - nu jävla åker du dit ditt as.
fick papper hem från södertälje idag. att jag ska vara där den 25:e . tyckte det var lite konstigt för jag har ju precis varit där. men jag ska tydligen till gyn.mottagningen. så jag ringde dit och frågade vad det handlade om. för dom hade fått remiss från gyn. i nynäs. men det var om mina cystor. men vi kom överäns om att jag ska dit efter förlossningen på en undersökning.
pappa var här idag och hälsade på. guud så glad nikita blir. hon ler som bara den. ibland blir hon så glad att hon kissar lite på golvet. =) sötnosen.
i morgon ska jag täffa min läkare. har goda nyheter till han. har inte börjat med mina tabletter . och känner att jag behöver inte de. jag börjar bli bättre . =) underbart. jag är hemma ensam på dagarna. jag går ut med nikita ensam. åker till nynäs själv. faan nu blir det bara bättre.
så nää gumman jag knarkar inte tabletter. synd va?

troligtvis kommer Thea o raija till nynäs i helgen så då ska nikita o raija få leka lite =)
nikita saknar sin kompis.
Monica och Loke har ju oxå flyttat så det blir lite ensamt för nikita. =(

ha d bra!

magen V 20
image16

Kommentarer
Postat av: Amalthea

Raija kommer bli så glad! :D

2008-01-15 @ 17:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0