13/1-08

så är min ögonsten hemma igen. pappa kom nyss och lämna henne. man blir så glad över att se Nikita.
I morse vakna vi kl 10. käka frulle sen så va det så fint väder så vi gick en promenad bara jag och ricky. jätte skönt.
jätte härligt väder det va idag. längtar till den 25:e då åker vi till Ikea och köper ny soffa och ny säng och en massa annat. Älskar att handla hem saker. Diskmaskin får vi hem oxå.
så har vi kommit på ett namn tillsammans till den lilla där inne. Lukas Ricky Borgtröm =) visst låter det gulligt. jag gillar det. och ricky med. men man vet inte, det kan ändras fort.
det är många som undrar hur det kommer att gå med Nikita och en bebis i familjen. men jag ska tala om för er att varken jag eller ricky är oroliga över det. Nikita anpassar sig så jävla lätt. hon älskar barn. det handlar bara om att vi måste forsätta ge henne den uppmärksamhet som hon alltid fått. det kommer inte bli några problem som helst.
så ska jag lägga upp lite bilder från när vi var på Disney On Ice den 6/1 .
jätte mysigt va det. alla som känner mig vet ju att jag är den Disney fantast. så det var verkligen en kul grej.
pappa madde barnen jag mickis ricky va det som åkte. vi fick biljetterna i julklapp.
nu ska jag gå och laga lite mat va det tänkt.
ha de bra!!

image12


image13

image14

image15

Kommentarer
Postat av: håkan

inte konstigt att du e tjock passa dej för kokt med bröd haha

2008-01-16 @ 22:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0