12/1-08

Var hos anna-lena i Torsdags tog nytt blodprov och fick pissa igen. fortfarande ser allt jätte bra ut. haha jag frågade anna-lena om jag verkligen e så frisk som det står i papprena. jajamensan. det r nog bara hjärnspökerna som inbilar sig att jag inte skulle vara det. blodtrycket var på 134/78. mitt blodsocker hade minskat till 5.7.
sist hade jag lite högt på 6.6. har gått upp 2 kg sen vecka 10.

i morse gick jag och ricky upp kl.9 käka frulle. sen satte jag i gång tvättmaskinen. började diska, och bytte sängkläder. pappa ringde igår och fråga om han fick låna Nikita tills söndag. självklart. så han var nyss här och hämta henne. haha , inte första gången pappa vill ha henne. han verkligen älskar den hunden. för 1 ½ år sen så stor bråka vi pga hundrasen. han såg verkligen bara fel hos dom. han ville aldrig befata sig med min Nikita. haaa. eller hur. idag kan han inte vara utan henne. han berömer mig varje gång hur jag verkligen har lyckats med den där hunden. jag är verkligen stolt. med tanken på att det är våran första hund.

ne nu ska jag gå och äta lunch. hej.

image10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0