10/1-08

God morgon,
sitter här i min ensamhet Ricky började skolan igår. så han kommer inte hem förren 15.30 om dagarna. känns tungt, men det går bra. har ju min Nikita. 14.30 ska jag till anna-lena ( BM ) hon ska kolla på papprena från södertälje. sen ska vi kolla mitt blodsocker och blocdtryck. efter det ska jag hem till pappa. dom ville se på Ul-bilderna. =) .
Nu är det inte långt kvar. shit vad fort det går. redan halva tiden. det är så mysigt jag har nu börjat känna av rörelser i magen :D.
det svåra med allt det här är ju namn till den lilla pojken. jag funderar på Liam. Leon. William. Isaac. Noah. Lukas.
men ricky tycker inte om nått. ricky har kollat igenom alla möjliga namn. men hittar inget.
GAAAH jätte svårt.

ne nu ska jag ta och få i mig lite frulle.

Kommentarer
Postat av: emelie

ha en bra dag ;)

2008-01-10 @ 13:14:53
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0