8/2-08

hänt en del.
för ungefär 1 vecka sen ringde jag 112 för att jag vakna av att det brändes i halsen samtidigt som det vart kallt. skiit obehaglig känsla. hade aldrig haft så förut. men fick prata med en ambulans.sk. hon sa - Therese jag hör på dej att du är väldigt spänd. ta det bara lungt och lägg dej i ett bad och drick te. samma dag skulle jag till anna-lena. BM.
hon sa att det var magmunnen. som öppnar sej. aa men i alla fall det har med att jag är gravid att göra. suuck. va pinsamt. men svårt att veta, och jag som blir så rädd för nya saker som händer. tror att man e dödligt sjuk bara man blir förskyld. men efter vi hade varit hos anna-lena gick vi ner till apoteket och köpte Gaviscon.

trivs jävligt bra i nya lägenheten. men man har inte så mycke att göra nu när internet inte funkar och att telefonen inte är inkopplad än. så nu ikväll åkte vi till rickys pappa och hämtade hans trådlösa internet. som vi fick låna tills vårat kommer. det ska senast komma till måndag.

Ne gumman. jag söker inte efter nått. och jag har redan hittat det jag söker. men frågan e om din kille har sökt klart?? han verkar ju söka för fullt ;) Måste vara pinsamt att inte kunna tillfredställa sin kille..

fick hem kallelse till södertälje idag om. Aurorasamtal. ska dit den 5:e mars.

V. 23
image37

och min bebiiiis. nikita
image38


Danne och Ricky i nya lägenheten.
image39


Kommentarer
Postat av: Amalthea

lilla du då *le* jag hade fan oxå ringt 112! ;)

2008-02-08 @ 10:31:05
Postat av: Otto Flångberg

du kan ju promenera runt lite i Musköten nu när du inte har tel eller internet.Musköten e ett väldigt fint o trevligt område,bara för dom rika men ändå.

2008-02-08 @ 19:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0