29/2-08

igår kväll kom mickis o jimmy för att vi skulle åka och kolla på lokalen som vi kanske ska hyra till våran lilla ideé. :P
men det slutade med att dom stannade och sov över.
jimmy åkte 5 i morse till jobbet härifrån. sen gick jag och mickis upp 6 och käka frulle. sen gick vi och la oss igen. sen ringde DHL om min leverans av platt TV'n som jag har beställt. 32 tum. så den kom 10 i morse. sen gick resten upp. alltså mickis o ricky. sen tog jag och mickis bussen till nynäs för att handla lite. sen mötte vi elin så vi gick och fika på thorssan. sen åkte vi hem allihopa.. så mötte ricky o nikita oss vid bussen.
ricky tog 15.15 tåget till trångsund. han är och hämtar våran soffa och tv-bänk. och jimmy är påväg från jobbet.

vad brukar hända när mickis o jimmy ska komma?
nu är det faan 3-4 gången polisen stoppar oss. vi hade varit och handlat på kvantum och på vägen hem så vänder polisen när dom ser oss. och följer efter oss till våran parkering. så vi stannar och alla kliver ut iriterade. men ricky tog påsarna och bara gick hem. vi frågade vad dom höll på med. nu får det faan vara bra. det ända dom gör att att ställa samma frågor varje gång och se körkort och blåsa. tror inte att dom hade räknat med att vi alla skulle hoppa ur bilen bara så där.


Kommentarer
Postat av: Thea

*asg* det går fan inte bra för er!!!! ;P

2008-02-29 @ 22:39:50
Postat av: Per Yngve Ohlin

Fan soffa o plattis d börjar ta sej i vardagsrummet,ni borde nog va ute o åka bil lite oftare haha.

2008-03-01 @ 08:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0