28/2-08

image57
mamma och jag.


en mamma ska ta hand om dig när du mår dåligt, komma och bädda om dig när du är sjuk och ta hand om allt mer som är känslomässigt..

.Men tänk om man inte har någonting? Du har ingen mamma, ingen självklar hjälp....Som min mamma så är det svårt att visa känslor osv så köpa kärlek är alltid lätt men det blir svårt ställt när man märker att man inte godtar det och fortsätter vara jävlig...Det finns och fanns ingen kärlek, det finns och fanns inget tycke, det finns och fanns inget, det finns och fanns enbart tomhet...

en skugga som rörde sig i ögonvrån...Något du aldrig la märke till förutom när man efter ett desperat rop på hjälp kanske fick sitta ner och ta en seriös diskussion....Existerar det att man kan ha blivit skärrad för livet?

Det finns? Det fanns? Det kommer finnas?.....Enbart tomhet...

vi kommer aldrig nå det andra människor kallar relation.



jag ville tro att du innerst inne faktiskt älskade mig, mamma


Kommentarer
Postat av: pappa

Vilken tur att du har andra männsiskor som älskar dej, puss o kram/ Pappa

2008-02-28 @ 10:21:00
Postat av: ' CAROLIN

jag håller med, kämpa på gumman du är stark!

2008-02-28 @ 13:40:49
URL: http://leosmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0