27/2-08

tror nog att det är därför man sitter inne så mycke dels. för att jag tål inte vissa människor i den här komnunen. räcker med att hoppa av tåget i nynäs så ser man idioterna. en del tror man har förändrats.
men men. gick bra hos göran. efter de så möte jag ricky och nikita vid tåget. sen gick vi upp till  djuraffären köpte en hel del. sen gick vi och köpte en bebisfilt. och nya gardiner till köket och gardinstång. sen tog vi tåget hem efter ett tag. sen har jag tvättat och hållt på här hemma. ikväll blir det bara att tare lungt.
kan ju säga att nikita ser rätt nöjd ut. hon som fick så mycke leksaker och ben. =) älskar att se henne må bra.
vilken tur att jag har min lillasyster annars hade jag missat läkaren idag. klockan ringde  11.30 men så dum som jag brukar vara så stängde jag av den. och 10 minuter senare ringer hon. <3

filten som jag köpte
image55

dom nya gardinerna
image56

Kommentarer
Postat av: Attila Csihar

Massa idioter i Nynäs??Där skulle du passa in,när har du tänkt att flytta dit???

2008-02-27 @ 19:56:22
Postat av: thea

heej :) vilken söt filt :P

2008-02-28 @ 00:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0