26/2-08

hallu.
kom typ nyss hem. varit inne i haninge hela dan. jag och ricky. på tåget så träffade vi carro och leo. gud så söt han är. verkligen längtar nu tills våran kommer.
inne i haninge köpte jag en del barnkläder. sen så käka vi på tacobaren.
sen så har vi inte gjort så mycke. vakna ganska sent. sen drog vi på engång.
på fredag får vi eventuellt våran soffa. och sen så har jag beställt vardagsrumsbord som kommer komma nu i veckan med hoppas jag. i morron blir det läkarbesök hos göran. sen så på torsdag ska jag träffa min handläggare på soc. och ringa företagsrådgivaren på swedbank.

image51


kläderna vi köpte idag
image52

image53

image54


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oooh vad söta kläder =)
Saknar dig gumman =(

2008-02-26 @ 18:13:00
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Kerry King

Kommer du verkligen i dom där kläderna nu när du ser ut som du gör????

2008-02-26 @ 22:03:12
Postat av: Mickis

HAHAHAHAHHA !!! det där måste varit håkan?

2008-02-27 @ 11:49:18
Postat av: Sanna

Va fin du va i håret på den där bilden :) Hoppas allt är bra.

2008-02-28 @ 12:07:07
URL: http://sannao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0