24/2-08

i Torsdags så var jag hos BM lyssnade på Hjärtslagen. som låg på 145.
magen hade växt 5 cm och hade gått upp 3 kg på 2 veckor. =/ nu går det snabbt kan jag säga.
Ricky sa till mig igår att han kommer vara med på förlossningen i alla fall. :O trodde jag inte, för han är nog lika rädd som mig. men det kommer nog gå bra.
i fredags kom jimmy och mickis. dom sov här. men jag sa att dom kom på egen risk eftersom att jag inte har varit bra i magen. =/ vi satt och snacka spela spel o grejer. sen en sak som börjar bli en tradition, polisen stopa oss igen ifredas. civilkläda narkotikaspanare. med en polisbricka runt halsen. dom tog ut ricky ur bilen efter att dom hade sett hans leg. sen börja dom fråga jimmy massa saker. så sa ena polisen - blire utgång ikväll eller? jimmy sa - nej du. dom här två är gravida vi ska hem och laga mat och kolla på film.
sen fick vi åka efter 20 minuter typ. och igår åkte vi till ringvägen och grillade. pappa och små syskonen följde med.
sen åkte jimmy och mickis hem på kvällen. vi hade en mysig helg. va ju ett tag sen man umgicks så med sin lilla syster, I love you siz

image46

jimmy mickis ricky på ringvägen
image48

mickis och jimmy i mitt kök.
image49

Nikita på ringvägen
image50

Kommentarer
Postat av: Mickis

Det var riktigt mysigt & grilla o så på ringvägen fast det var lite blåsigt :D ..

2008-02-27 @ 11:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0