20/2-08

har inte hänt så mycke. fick internet nu idag. och har varit dårlig nu under en lång tid.
ska till BM i morron. nu känner man sig otroligt tjock. kan knappt ta på mig ett par strumpor längre.
nu e den verkligen ivägen magen asså.
alla hjärtans dag blev i alla fall lyckad. vi åt smörgåstårta och plankstek som jag gjorde här hemma. det va jag ricky danne. ricky fick ros. chocklad. och ett fint kort. av mig. jag fick ett par vita lacost skor. =)
igår kom sussie med spjällsängen som vi ska ha. så nu är den klar. allt är blått =) så söött.
sen så vill jag berätta att min lillasyster är gravid i vecka 7. och Madde ( pappas tjej) är gravid oxå, =) men jag kommer att få först :P

image43


Vecka 25
image44

jag i sommras :P
image45

Kommentarer
Postat av: Thea

det va då fan va alla går o blir gravida :P

2008-02-21 @ 00:50:24
Postat av: Monica

Wow vilken jäkla kula du har fått!!! :) Det är ett gott tecken. Vad skönt att höra att allt går som det ska, ska ringa dig min lilla gummis nån dag när jag är ledig, jobbar rätt mycket. Men vilken baby boom!!! Hälsa och gratta alla de lyckliga som går i väntans tider.

Kram Monica

2008-02-21 @ 13:10:15
Postat av: Per Yngve Ohlin

Ricky verkar inte gilla planksteken nåt vidare,och om d e du som har gjort den så förstår jag varför.

2008-02-21 @ 19:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0