5/12-08

idag fyllde ju jag då år.
jag är helt nöjd med min dag.
hänt saker hela tiden.
pappa och c/o kom vid 15 tiden. käka tårta och så. sen när dom hade åkte började jag med maten och drinkarna.
sen vid 17 tiden kom mickis jimmy embla jannike osten danne. sen elin sarah marcus, och agge kom senare på kvällen. vi käka och hade de jätte trevligt. sjöng singstar osv. jätte kul har jag haft ikväll. tack för allt ikväll ni är bäst.
fick jätte fina saker. =) så nöjd. ett fiskakvarium av tingvall =O som jag önskade mig så mycke.

lägger upp lite från ikväll...
pappa o jag


jag o sarah


tingvall o jag


jag o sarah

halva gänget. elin mickis jag jannike sarah

hela gänget. =)


middan

'ricky jag danne

Kommentarer
Postat av: Mamma Sandra

hej gumman!!!

tack så mycket.. jaa allt har gått super duper.. men jaa mycket som händer och mycket nytt nu i början. Sorry att jag inte ringde dig igår, gick och tänkte på det hela tiden men så ja kom det upp något annat, men hoppas du hade en underbar dag, du ser helt underbar ut på fotona gumman såå snygg =) Men grattis i efterskott!!!! Puss o kram på dig

2008-12-06 @ 13:39:20
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh ! Grattis i efterskott ! Hoppas att du fick en kanon dag. Ha det bäst ! Puss!

2008-12-06 @ 16:15:41
URL: http://dox.blogg.se/
Postat av: lena

jag måste bara säga att jag tkr det är jätte kul när du läggen in inspelningar på lucas. gör det gärna mer! :) hihi.



ha det bra!

2008-12-09 @ 22:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0