4/12-08

1 dag kvar tills man blir 23. hihi jag blir som ett barn på julafton.
men men.
idag så har jag gjort fingerfärg på lucas fötter och händer. =)
så gulliga =)
igår så ramlade lucas ner från våran säng. jag la han i mitten av sängen och så kollade han på flinta. medans gick jag ut och tog en halv cigg. när jag precis kom in hörde jag och elin ett dunk från sovrummet. och lucas börja skrika. vi sprang in i sovrummet och såg att han låg på rygg på golvet. gud vad rädd jag vart. men han vart mest bara rädd. för han börja skratta 2 minuter efter =) gullunge.

lucas fot


jag och lucas håller på med fingerfärg


mammas älskling




våran middag vi hade igår. jag ricky danne elin

Kommentarer
Postat av: elin

haha åh lilla fisungen så gullig :P, fasters lilla bästis!

2008-12-05 @ 16:38:40
URL: http://elindencoola.blogg.se/
Postat av: Monica

GRATTIS SNYGGING!!! Hoppas din födelsedag blev fin. Själv har jag just slutat jobba så jag stupar i säng vilken sekund som helst. Lucas den lilla busungen, hehe så gjorde Felix också när han var i samma ålder. Klart man blir skraj men dom är tåligare än vad man tror. Ingen fara. Säger SÖT som vanligt.



Födelsedags kramar!

2008-12-05 @ 22:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0