22/12-08

hej hej.
puuh vilken dag.
sussie o magnus kom och hämtade mig vid 09.30 så åkte vi till sickla. sen tillbaka till handen. sen till årsta. sen till kungens kurva . gick till toysrus. heron city. käka på pizzahut och tog en öl. lucas fick en lära go vagn av sussie o magnus. jag köpte en plattång till mig själv =)
sen när vi var på city gross så gick vi där kanske 1 timme och plocka allt vi skulle ha. när jag var klar så gick jag till kassan och ställde vagnen där för att hämta blöjor. tog mig kanske 20 sek. när jag kom tillbaka så var vagnen BORTA. men hallå? vart faan tog den vägen? så sussie o jag o magnus gick och leta efter den i säkert 20 minuter sen gav jag upp. tog 2 korgjävlar och plocka det nödvändigaste. KUL. ja ja.
sen åkte vi hem. kom hem till 18:30.
så det vart lite sent för mig o sarah att hålla på med mitt hår. så i morron kl 08:00 kommer hon.
för sen är hela dagen fullbokad.
hittade i alla fall julklappar till kian och casandra.
har precis badat guud så skönt. har pratat med sarah så nu ska jag gå o ta mig en cigg.
jag har verkligen haft en trevlig dag i dag. <3 
 bye bye.
får se om jag hinner skriva nått innan julafton.

god jul på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0