21/12-08

Grattis på födelsedagen min älskade pappa <3

kom nyss hem därifrån. åkte dit vid 13 tiden. jag gjorde tårtan när jag kom dit =) sen kom marshella förbi och fika med oss. (maddes jobbar kompis)  lucas fick smaka på tårtan. botten och grädden bara. han gillade det =) mumms .jag och pappa och nikita tog en promenad. va skönt att få komma ut en stund.
vi gav han en granblomma med kullor o snö i och lotter. =)
sen käka vi middag där. mys.
vi bestämde att pappa kommer och hämtar oss på tisdag på dagen. så vi kan sätta upp grannen och lyssna på julmusik och dricka glögg och sen kolla på film och käka gott och sen spela bingolotto. massa att göra nu =)
sen i morron åker jag med sussie o magnus till kungens kurva till toysrus... =D
sen kommer sarah hit efter de och ska färga håret på mig och klippa mig. spännande.
skriver mer i morron.

lucas o moffa =)


sitter och ska fika =)



Kommentarer
Postat av: Sarah

hahaha fan vad han är lik ricky på översta bilden!!

2008-12-21 @ 21:35:04
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0