17/12-08

hej gott folk.
idag låg hela familjen och sov till 13:30 fick panik när jag kollade på klockan.
men lucas vill inte sova på nätterna. busunge.
igår kväll när ricky la han i sin säng och sa - nu lucas ska du sova. med en lite sträng röst.
så då börja lucas bara skratta. hahah. =) 
på fredag ska jag och sarah åka och shoppa julklappar. det ska bli mysigt.  fatta att det bara är 1 vecka kvar till julafton =O herregud vart tar dagarna vägen?
min kära far fyller år på söndag. så vi ska dit och hälsa på då. =) börjar du bli gammal nu MOFFA? =)
lucas prata med moffa i telefon idag. lucas prata o skratta. han e så go.
elin va här en stund idag. vi kollade på one tree hill. man kan ju bara inte sluta titta.

svar på lenas fråga : planerar gör vi väl inte. men självklart ska vi väl ha fler. men det får vänta. vill ge lucas all uppmärksamhet nu den första tiden och njuta av bara han. jag har inte bråttom. jag har hela livet framför mig. =)



du är så älskad av många gubben <3































Kommentarer
Postat av: Sarah

oj vad många bilder det fanns med olika människor som håller lucas :D! vad roligt.. hihi.

Puss på lille busungen

2008-12-18 @ 11:59:59
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: elin

jag och lucas var ju helt klart dom snyggaste av dom alla! mouhihiiii



ne men vad puttinuttit :)

2008-12-18 @ 14:47:12
URL: http://elindencoola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0