1/12-08 uppdate..

huua. vilken dag. vi drog tillslut till haninge. tog oss 1 timme att ta oss från ösmo till VH =/
men vi hade de jätte mysigt ändå =) älskar att umgås med sarah man känner sig så glad. hon är verkligen världens bästa vän. blir så glad när hon berättar hur mycke jag beytyder för henne. <3
hoppad du vet hur mycke du betyder för mig med =) du ställer ta mig faan alltid upp vad det än är.
Love you honey.

lite bilder från igår på danne och lucas





lucas när vi ska på promenad


mickis o jimmys valp och nikita

Kommentarer
Postat av: Sarah

åååh vad söt han är!!!!!!!!!!!!

Valpen. Och lucas :D



Krulltotten danne! hahaha



Love you too!

2008-12-01 @ 23:08:10
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: elin

hahaah åhhhh danne...



Lilla lucas så GÖLLIG <3

Om ni inte visste de så är de min brors son så det så!

2008-12-02 @ 14:44:39
URL: http://elindencoola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0