7/4-08

kan inte sova =/ fast jag borde göra de nu.
ska vara hos bm i morron eller aa jag ska ner dit och kolla om dom har tid med mig i 3 minuter
kolla blodtryck och urin. skit nervös. =(
sen kl 13.00 ska jag vara hos jessica på soc. hon ville träffa mig. så har inte så mycke att säga till om.
på tisdag kommer i alla fall min läkare hem till mig.
vi bestämde att han får komma. han ville inte att jag ska krångla ner till nynäs så som allt ser ut just nu.
har inte hänt så mycke.
ricky jag o danne käkade tacos och har bara kollat på film. men nu sitter nördarna och spelar.
jag ska väl sätta på en film på datan. och bara gosa med hunden tills jag somnar =)
idag har det varit lite bättre i magen. men paniken e kvar =/ ursh.

ne Go Natt gott folk.
skiver mer när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0