5/4-08

mådde inte så bra i natt. fy. hade panik och hela köret.
så ringer elin och mår skit. så hon kom och fick sova hos oss. danne drog vid 4 i morse till nån polare uppe på bergsvägen.
så han somnade inte förren 11 i morse. men vi andra gick upp
14.08. jag och elin tog tåget till haninge 15.15. köpte mat på donken.
sen 30 minuter senare tåget hem. 
åkte bara dit för att köpa mat. när jag vakna va jag så jäkla sugen på en hamburgare.
sen så har vi bara tagit de lungt. rickys pappa kom förbi en stund oxå.
nu sitter jag och nikita i soffan och kollar på singalong. har precis badat.

det kanske är meningen att man faller isär, för att kunna bli hel igen.?

det kanske är meningen att man ska gråta sig till söms för att sedan kunna le igen?

jag har sett botten allt för många gånger. och allt jag vill är att du ska hålla om mig.
ta mig dit igen bara en gång till .


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nämen hej! Här hittade man dig också :)
Oj vad kul, du är gravid!!
Grattis :)

2008-04-06 @ 18:14:43
URL: http://underbarasandra.blogg.se
Postat av: Åsa Waldau

Känner du nån som inte mår dåligt???

2008-04-08 @ 19:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0