4/4-08

så är det fint väder idag igen.
våren verkar ha kommit. =)
vaknade ganska sent igen. men danne vaknade sist så det va inte jag för engång skull.
tog en liten promis till ica.
känns som jag är där och springer varje dag =/ 
Nikita älskar att vara ute nu när det är så fint väder. visst hon gillar snön med. men tror hon tycker det är
mysigare ute nu =)
vi satt och prata om förlossningar i natt. =/ gaah höll på svimma. shit. snart ligger man själv där.
mår inte bra av att tänka på det. är sjukt nervös. jag vill bara ha facit i handen. och veta hur allt går. men det vet ju alla är omöjligt. =(

Bjuder på lite vårbilder =)
image96

en glad tjej i vår vädret =)
image97

danne och en gravid tessan
image98

Kommentarer
Postat av: Thea

haha! snygg bild på dig o danne!!! ;P

2008-04-04 @ 18:05:12
Postat av: Anonym

Aww min lilla gumma.. stora magen i luften =)

2008-04-04 @ 19:58:35
URL: http://thestoryinside.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0