28/4-08

smärta.
ringde förlossningen kl 01.00 fy vad ont jag har/hade.
fick prata med anna-lena. hon sa att jag skulle ta 2 alvedon och om det inte vart bättre så skulle jag ringa igen annars skulle vi ses kl 08.30 nere på sjukan.
hon kände på magen och sa - ja du har ju sammandragningar./ förvärkar 
lucas mår bra han växer som han ska. hans hjärtljud va bra.
det var inget fel på mig heller.
så nu blire bara att tare lungt och se vad som händer.  men det är ingen höjdare att gå runt så här hur länge som helst.


image145

Kommentarer
Postat av: mickan

Men usch då! Förvärkar är inge kul... hur lång tid är det kvar nu?

2008-04-28 @ 15:02:40
URL: http://mickanjangbage.blogg.se
Postat av: thea

han kommer snart, lillkillen :)

2008-04-28 @ 16:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0