25/4-08

ja så under torsdagen.
åkte ner till nynäs vid 13.00 gick ner till hamnen åt glass och sen satte vi oss på Rotundan och käka plankstek.
sen efter ett tag åkte jag hem medans ricky väntade kvar i nynäs. han och göran skulle åka och hämta våran dubbelsäng. så jag hoppade av bussen i ösmo centrum för att handla lite.
så när jag kom hem va allt klart med sängen. pelle va här.
vi satte oss på balkongen och käka glass och vattenmelon.
sen gick vi ut ett tag med hunden. käka lite. sen har det väl inte hänt så mycke mer.
i morron kommer sussie. (rickys mamma.) ska ner till nynäs med henne och handla o fixa lite.

ricky ville ABSOLUT inte vara med på kort =)
image134

men jag lyckades fånga ett när han käka =)
image135

så lilla jag
image136

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0