22/4-08

det slutade bra i natt i alla fall . skönt de =)
monica ringde vid 12.30 idag. blir så glad när hon ringer. vi har alltid så mycke att prata om =) tror inte att vi har haft ett samtal som är mindre än 40 minuter. vi bokade in att vi ska träffas den 7/5.
sen tog jag och ricky tåget till nynäs kl. 13.44. gick till kommunhuset och frågade efter jessica. - nej hon är på möte fram till kl 4.
jag ba - jahaa =/ men jag måste få tag på henne.
men dom kunde inte hjälpa mig men det sket jag i jag gick upp och tog mig en jävla lappfan. tänkte men jag försöker söka pengar utan lappjävlen då. när jag sitter där och väntar så kommer jessica. jag ropar på henne. och säjer att jag behöver min lapp som hon skulle ja skickat för 1 vecka sen. så hon sprang in och hämtade den och kom ut och sa - förlåt gumman, jag hade glömmt.
mm visst. jag sa till henne - du. jag har inte tid med att jaga dej. jag har annat att göra.
hursomhelst så är det klart nu. skönt.
sen när vi kom hem så tog vi ut nikita i skogen och jag köpte mig min första MJUKGLASS =) mmmm. med strössel.
så ute har vi varit nu i några timmar . jätte skönt. nu har jag precis diskat. dammsugit. tvättat. plockat och så.
snart blire middag.
ricky har stängt in sig i andra rummet för att träna. förra månaden köpte vi en bänkpress. så där inne ligger han 24/7. . han är ute och går minst 40 min./dan
sen tränar han 1 timme / dan. äter nyttigt. så nu på 1 vecka har han gått ner 2-3 kg. =) bara han mår bra av det så skaddar de ju inte.

min coooola hund =)
image130

galen hund. här skulle hon upp när ricky skulle.
image131

så får man väl bjuda på en bild på en tjock tessan oxå .
image132

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åååhhh mjukglass! De vill jag också ha :D Fina bilder.

2008-04-23 @ 08:13:06
URL: http://sannao.blogg.se
Postat av: thea

hur fan kom hon upp på den stenen!?!?!?!? ;P

2008-04-23 @ 11:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0