22/4-08

gick upp vid 12. sen tog vi bussen till nynäs vid 13.06. gick till kommunhuset för jag skulle få tag på min handläggare. men nopp. får bli i morron.
efter de så gick jag och ricky och möte pappa nere vid nss, sen gick vi upp till han. vi tog en varsin stol och satte oss på framsidan där solen stekte som mest =) mys. satt där en stund  och pappa fick känns lucas sparka för första gången idag. =) sen tog jag och ricky bussen hem vid 15.12. hoppa av i ösmo centrum. köpte mig en till glass. ( som jag gjorde nere i hamnen tidigare innan vi möte pappa) sen tog vi ut nikita när vi kom hem. sen så ställde jag mig och laga mat. sen gick vi ut igen träna nikita lite i däcket. sen somna jag en stund på soffan.
men vakna efter en stund och ville lägga mig i sängen men självklart så vart man pigg igen. så jag och ricky la oss i sängen och kolla på film en stund. sen vart vi sugna på att spela lite poker på nätet.

nu har jag en obehaglig känsla där nere. faan va det trycker på.
asså. det trycker på inte mer än 1 minut. sen känns de normalt igen. sen kommer de tillbaka efter några minuter.
har hållt på så nu ett tag. men nu börjar det trycka så det känns som om man är skitnödig =/
försöker gå på toa som ricky säger. men de händer inget . . skumt?
asså jag vet ju inte om de ska vara så eller inte?
börjar bli nervös nu. man vet ju inte vad som händer.
ska lägga mig i ett bad nu och se om de känns bättre. vet inte annars vad jag ska göra.

go natt alla bloggläsare


Kommentarer
Postat av: MammaMu

hejsan! grattis till bebben :D tänkte bara säga att är man orolig så är det alltid bäst att ringa tex: sjukvårdsupplysningen och fråga om det kan vara så där, för din egen skull så slipper ni vara oroliga.. lycka till med allt! /mamma mu

2008-04-22 @ 09:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0