19/4-08

Tänker då fan inte hålla käft. det du gör är oaceptabelt. du ska tillhöra familjen och beter dig såhär?
tycker att det är en självklaret att man ska ställa upp på sin familj. men nu fan är det slut med det.
när man bara får skit och blir utnyttjad på sin snällhet.
du har hela tiden tagit oss för givet, och att vi alltid ska ställa upp.
jag tog ett abonomang till dej som du misssköter. nu är räkningen uppe på 700:- och du säger - jag betalar det jag kan.. du vet att varje månad kommer en räkning på 350:- du valde att inte betala förra månaden. visst det va okej. men nu har den dubblats. och du kan inte ens betala hela. så kommer pelle och ger mig och ricky skit för att vi har ställt upp på dej. och att vi lurar dej på pengar. du står som ett fån och inte säger ett skit när det är DU som inte klarar av dina utgifter. nu ska ju pelle betala din turkiet resa på 4500:- .
varje månad får du 1050:- och du tänker inte betala din räkning till oss?
är det tacken för allt man gjort för dej. alla gånger du inte har haft nånstans att vara? alla gånger du har bott här. och ätit...
väx upp jävla snorunge. ta lite ansvar och visa att du ska fylla 18 år.
det är inte pengarna jag är förbannad på. det är att man inte kan lita på dig.
alla tror att det här är ett jävla vandrarhem som man kan äta på och komma som man vill. och man får inte ett skit för de. inte ens ett Tack för att man alltid finns.

tycker att det har blivit för mycke nu. när det är en till som gjort samma sak. och han har man haft 10 års vänskap med.
finns bara en jävla massa utnyttjare i den här fucking jävla stan.
som lever på andra. och som man inte ens kan lita på.

man kan inte hålla på som du gör ELIN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0