17/4-08

kan inte sova men det är ju inget ovanligt. =/
känner mig bättre idag. inge mer feber. men näsan däremot bara rinner =(
det får man stå ut med. 
Vill bara säga att - gud vilken pojkvän jag har <3. han är ju bara för underbar.
Tack älskling för allt du gör för mig.

det var ett tag sen jag fick ett brev av Ricky som han har skrivit till mig. vill dela med mig lite av de.

Till dej tjej som ja har älskat sen första gången jag såg henne...

Gumman.. jag vill att vi ska ha de bra du och jag.. och jag vill inge hällre en att du ska må bra

för du e faan värd allt gumman du har gjort så mycke för mej genom den tid vi har haft och de bästa som har hänt mej e att vi vart tillsammans och har haft de ihop så här länge vill ju inte förstöra de. ja vill ha mer av dej enda sen första gången ja såg dej har du varit den finaste, mest värda diamanten som finns de finns inget som kan vara mer värd en vad du e... inte ens livet själv... ja gav upp allt för den tjej ja vill leva med restan av mitt liv,ha barn,gifta mej med dela allt tillsammans med dej.. man kanske har varit lite blind ett tag men ja förstår nu att de inte finns någe bättre än att bara vara med dej.. de spelar ingen roll om dom tar lägenheten pengarna allt vi har, min data ALLT.. ja e bara glad så länge ja har dej utan dej har ja bara min familj och vänner.. men vad e de da? joo de e bara de sen da?.. vill ju bara ha en att älska.. finns bara en i mitt liv som gör mej glad !!DU!! <3 de e du som lyser upp min dag när ja vaknar.. vänder mej om och håller om den tjejen som alltid har varit min stora kärlek.. och ja har faan alldrig tröttnat på de.. och även om ja inte har upplevt andra tjejer så vet ja att de inte finns nån annan där ute som kan ge mej den kärlek ja vill ha.. de e bara du!! du har dina dåliga dar typ varje dag men ja älskar dej för den du e och sen när du värkligen e glad.. de e fan dom bästa dagarna i mitt liv..

ja skulle kunna offra allt för dej.. skulle de vara så att nån ska skjuta dej så tar ja kulan i hjärtat.. skyddar dej i alla lägen.. tycker om att trösta dej när du e ledsen och berätta för dej att dom alla har fel om dej, du e underbaraste tjejen som satt sin fot på denna jord och om du skulle sätta den på nån annan planet så finns de ingen som kan gemföras med dej... skulle du ställa dej på en skönherts tävling skulle du knäcka alla på 3sec.. du e helt enkelt för fin för mej, kan inte fatta tt ja har en sån fin tjej hemma.. bättre än alla andra, de finns ingen som ska säga till dej att du e sjuk i huve lr att du e stroppig du e helt enkelt för underbart fin för alla andra dom e bara avensjuka på att du har allt som dom inte har...

jag vill ha barn med dig vet att det skulle bli den finaste polken/flickan som nånsin har funnits här på jorden,, med ditt vackra utsende och min aa ja vet inte men erfarenhet kanske haha =D=D... ja kanske har varit lite omogen och sagt till dej att ja kanske inte vill ha barn men ja vill ha barn med dej och bara dej ingen annan.. inge du och jag = inge barn för mej!

ja känner mej så okrossbar när ja e med dej de känns som om ja kan bli skjuten 100gr och endå hålla dej skyddad.. inget ska få hända dej gumms...

Älskar dej gumman // din ricky


image115

Kommentarer
Postat av: thea

fan va söta ni e!!!!! :) hoppas du blir frisk snart...

2008-04-17 @ 08:36:59
Postat av: Sandra

naw sitter tårögd vilken fin pojk du har gumman =)

2008-04-17 @ 19:48:20
URL: http://thestoryinside.blogg.se
Postat av: Naliie

Naaw vad gulligt skrivet :) när kommer bebisen då? :)

2008-04-23 @ 14:28:45
URL: http://naliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0