12/4-08

okar inte mer.
ingenting är bra. ingenting blir bra.
skit jobbigt det här.
har så jävla mycke ilska som måste ut. kommer slå ihjäl nån snart.
du står ju fan 1:a på listan ditt fanskap..
nu har jag då ett jävla behov av min pysk-läkare. innan jag faller i sär.
om man vill prata av sig måste man bara gå till han då?
vart fan finns dom man kan lita på? precis.
INTE HÄR.
hur man än gör. får man skit för ALLT.
kanske skit svårt att förstå vad jag menar med det här inlägget.
men jag kan inte säga så mycke mer i detaljer. får väl skit för de med då.
känns som om jag vet hur det kommer att sluta hos annalena på måndag.
blodtrycket kommer väl ligga på 200 i undertryck efter allt som hänt. nej. men det kommer nog inte vara de bästa.
när ska jag lära mig att stänga saker ute??

åkte till pappa idag. bara för att få komma bort. hemifrån.
försöker nog söka tröst nånstans. men allt känns så fel. så jobbigt.

jobbigt. jobbigt. jobbigt !! !! !! !! !! !! hjälp. ='(

Kommentarer
Postat av: mickan

Men usch då, så du mår! Låter inte kul...
Försök att tänka positivt och se fram emot ditt lilla underverk som snart kommer till världen =)

2008-04-13 @ 10:59:28
URL: http://mickanjangbage.blogg.se
Postat av: lilla syster

Förstår verligen vad du menar och att det är jävligt tufft för dig just nu och att det har varit det till och från ett bra tag. Jätte jobbigt att se dig må så dåligt, önskar att det fanns något jag kunde göra för att få allt det här undanröjt! Jag vet ju mer än vad som står här så jag förstår att det är jävligt hårt.. Men jag finns ALLTID här för dig , oavsett vad ! och jag vet också själv att du har väldigt svårt för att stänga saker o ting ute, men hur svårt det än är så måste du verkligen försöka hitta ett sätt att kunna göra det, för ditt eget bästa och såklart för lucas

2008-04-13 @ 14:08:23
Postat av: lilla syster

.. och finns det något jag kan göra så säg det till mig, i'll do it ! älskar dig så himla mycket syster, och jag lovar dig att du kan lita på mig till 110 procent! Går genom eld och vatten för dig !!

Love // Din Mickis

2008-04-13 @ 14:10:35
Postat av: Thea

men gumman... vad är det som har hänt?? *kramar massor*

2008-04-13 @ 20:30:03
Postat av: Linda

Men lilla gumman... vad är det som händer?

*kramar*

2008-04-14 @ 11:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0