Känns bra

så vill jag berätta att det gick jätte bra på undersökningen på södertälje. min 2:a cysta va borta och den första hade krymt till 4x4. det första vi fick se va våran bebis , så sööt. så såg man hjärtslagen som gick 150 slag i minuten. nu känns det verkligen som att det finns en liten där inne =). jag ska verkligen bli mamma. haha och ricky pappa. tycker bara inte om namnen som ricky vill att våran flicka ska hetta om de blir en tjej.. =(
har fotfarande inte rökt nånting. känns jätte bra faktist. Nu är man inne i vecka 10. . så bråttom som jag har så har jag redan fixat barnvagn och bärsele. spjälsäng. Mm. i morron ska jag till min läkare han vill att vi ska prata lite nu om hur jag mår när jag har slutat med mina antidepresiva. sen den 16:e ska jag träffa anna-lena på MVC. inskrivning. gud vad allt går fort. känns som om de va en vecka sen jag gjorde mitt G-test. och nu är man snart inne i månad 3.


ne ska ta och sussa lite nu. så man orkar ta sig till nynäs i morron. =)

puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0